FOTO'S - Reisverslag uit Cairns, Australië van Peter en Marjon - WaarBenJij.nu FOTO'S - Reisverslag uit Cairns, Australië van Peter en Marjon - WaarBenJij.nu

FOTO'S

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjon

05 December 2008 | Australië, Cairns

Op deze site kunnen we jammer genoeg geen foto's plaatsen. Vandaar dat we even een nieuwe site aangemaakt hebben waar alle foto's op komen te staan.

• 05 December 2008 - 10:09

Wendy:

WOOOOoooooOOOOOOt Hyves?!?!?!?! haha

• 07 December 2008 - 12:31

Anita & Ronald:

Yeeeeeeeeeeeeeeeeee, we hebben de foto's gezien. Gefeliciteerd met het uiteindelijk lukken om de foto's er op te krijgen. Maak er maar veel meer. Leuk hoor. Opa en oma genieten er ook van.

Doei,

Pa en Ma XXXXX 1/2X

• 07 December 2008 - 20:16

Jan & Liesbeth :

we hebben de foto`s gezien ziet er gaaf uit ga lkr genieten en we horen en zien het wel weer de groeten nog van sinterklaas, maar ging de deur voorbij dus geen kadootjes. dikke kussen van je moeder,peter en van mij een hunk, marjon jij ook natuurlijk massel gaat wel.

• 14 December 2008 - 12:40

Klaas:

hier goede middag, ben weer veilig thuis.

Ik dacht even ter kennis making met mij een kort bericht.

Vertrouw erop dat daar alles naar wens verloopt.
    daaggggggggggggggggg

• 16 December 2008 - 20:23

Liesbeth En Jan:

leuk verslag mazzel met jullie auto want een kokende motor is niks maar weer wat geleerd verder lezen we dat het lkr gaat veel plezier en later xxxx