Helikopter vlucht + 10 000ste klant - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Peter en Marjon - WaarBenJij.nu Helikopter vlucht + 10 000ste klant - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Peter en Marjon - WaarBenJij.nu

Helikopter vlucht + 10 000ste klant

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marjon

20 December 2008 | Australië, Airlie Beach

Nu we in airlie beach zitten mogen we the white sunday eilanden niet overslaan! we wilden een last minute tourtje boeken omdat dat dat het goedkoopste zou zijn want je krijgt dan korting. We zijn een klein bookings kantoortje binnen gestapt om te kijken wat voor leuke tripjes ze hadden. Omdat het hier nu hoogseizoen is zat bijna alles al vol. Behalve eentje die 4 mensen gecancled hadden die de volgende dag zou zijn met een helikopter! Natuurlijk wilden we die gelijk hebben omdat we ook nog eens een flinke korting kregen. Dus wij wilden hem boeken, zegt die man ineens. Raad eens! jullie zijn de 10000ste klant. Moesten we op de foto met die vent en kregen we een cadeautje. Wij dachten oh yes een gratis tripje of iets dergelijks. Nee we kregen een over datum gourmet set. Waar koekjes en chocolaatjes in zaten en een soort van dip saus.. vies!!! We hebben het gelijk weggegooid. De foto die gemaakt is komt trouwens op hun site te staan: www.whitsundaybookings.com.au die foto is echt vreselijk geworden!

De volgende dag moesten we al om 8 uur op de steiger staan. Na een tijdje gewacht te hebben konden we eindelijk aan boord. we zaten maar met 4 andere mensen op de boot dus we hadden genoeg ruimte. Na 1 uur was de wc al kapot. Een stank!! Telkens als je doortrok kwam je pis gewoon weer terug. Op een gegeven moment stond de wc bijna tot de bril aan toe vol met pis. Ik zal verder niet in details treden.....Ik heb iniedergeval heen weinig gedronken om maar niet naar de wc te hoeven haha

We hebben gesnorkeld op de mooiste plekjes en zijn langs hele mooie eilanden gevaren.Al varend zagen we steeds schildpadden boven komen. S' avonds kregen we lekker te eten op boot was allemaal prima. Totdat we moesten gaan slapen. Peter en ik hadden een 'private double room' wat eigenlijk bestond uit een te klein bed waar peter geeneens recht in kan liggen. En zo smal als net 1,5 slaper. Na 5 minuten gelegen te hebben ben ik er letterlijk uit gerend vsn de stank van de wc. Peter rook niks en heeft heerlijk geslapen. Ik heb een matras uit een andere kamer gerukt en heb op het dek van het schip geslapen. (waar ik alsnog de stank rook) maar lang niet zo erg als in dat kleinde benauwde kamertje. Met mijn matras voor de helft op een vriezer en de andere helft op een verhoging heb ik toch goed geslapen. Het was super om 's ochtends wakker te worden en blauwe zee om je heen te zien. De boot lag namelijk midden op zee tussen 2 eilandjes in.

Vanaf white heaven beach. waar het zand zo wit is als maar kan. zijn we met een helikopter terug gevlogen naar het vaste land. De helikopter was helemaal geweldig! we hebben er geen foto's van die we op de site kunnen zetten.

Omdat de wc kapot was hebben we 160 dollar terug gehad. Dus achteraf waren we blij dat de wc kapot was haha.

Ohja trouwens sorry voor de verschrikkelijke typ fouten die we maken (joost) maar we moeten snel typen omdat internet nogal duur is en we zijn zielige arme backpackers ;)

• 20 December 2008 - 08:22

Anita:

Leuk en avontuurlijk verhaal.Van de 10000 klant verwacht je een gratis reis wat een krenten in Australie.De foto van de zonsondergang vind ik PRACHTIG eigenlijk alle fotos.Graag ook wat meer fotos van Marjon kunnen we zien hoe bruin je bent .Enne Marjon ik wist dat je op Joost ging reageren hahahhaaha.Veel Liefs!!!!

• 20 December 2008 - 17:08

Danielle:

Prs je moeder heeft gelijk, meer foto`s van jullie bruine koppies.
    Ik volg jullie, ik lees alles. Soms heb ik niet altijd tijd om te reageren,
    Ik wens jullie alvast een hele fijne kerst! Bijzonder daar in de zon in plaats van sneeuw, hahaha
    Veel Liefs Danielle
    * dit is een soort kerstkaart ;)

• 21 December 2008 - 14:28

Ron En Anita:

Hai Peter en Marjon,met veel plezier jullie verhalen gelezen, en de foto`s bekeken.

• 22 December 2008 - 16:37

Alex:

He Peet!! Ziet er allemaal erg goed uit de foto's vooral die in je duikpak. Al die jaren fitness toch niet voor niets geweest. Op het werk gaat het goed de Wii is vandaag officieel binnen gehaald!! Veel plezier nog daar!!

• 24 December 2008 - 20:45

Ed En Listy:

Hallo Peter en Marjon,
    Prachtige foto's en leuke verhalen. Wat een avontuur zeg! Wat hebben jullie al veel gedaan in zo'n korte tijd. Wij wensen jullie prettige kerstdagen toe. Het wordt een bijzonder kerst voor jullie. Waar gaan jullie de jaarwisseling vieren? Veel liefs en dikke knuffel van ons.

• 24 December 2008 - 23:30

Edwin:

hoi peter en marjon.
    leuke fotos:)

• 25 December 2008 - 11:05

Sandor:

Hoi Peter, super stoer om te lezen he het daar gaat aan de andere kant van de aardbol. Maar dan toch weer zo dichtbij door het internet. Leuke foto's en stoere verhalen, echt gaaf man. Heel veel plezier nog ik blijf jullie volgen. prettige Kertdagen. XXX je blonde collega.

• 01 Januari 2009 - 22:57

Joost:

G'day mates. Wat ziet het er allemaal FANTASTISCH uit daar. Ben echt super jaloers. (behalve op je tochtje in de pislucht dan:-) HAPPY NEW YEAR by the way en bedankt voor het sms-je. Hoop dat er snel weer een update komt van jullie avontuur. En dat je iets faut tiepd kent gebeurd worden.

• 04 Januari 2009 - 09:45

Rob En Ingrid:

Hey petertje en marjon. Leuk om jullie avonturen te lezen. Gisteren hebben wij een afscheidsborrel genomen bij Andor. Hij stapt morgen 5-1 om 11 uur op the plaine. Hij komt eraan hoor. Hij start in Perth. Jullie gaan elkaar vast ergens ontmoeten en drink dan een borrel op ons. Hey we blijven jullie volgen en tot hoors. doei knuffel rob Ingrid Nik Daan Amrah Loek

• 04 Januari 2009 - 14:10

Josien:

Allereerst gecondoleerd met het overlijden van klaas.het is moeilijk om nu even zo ver weg te zijn.
    Ik wens jullie nog heel veel moois maak er toch maar een avontuurlijk begin van voor 2009.Een groet van mij.

• 05 Januari 2009 - 18:14

Lotte:

Hey marjon!! jeetje daar zit je dan eindelijk joh! zat op de waarbenjij. van een oud klasgenooitje van me, die reist momenteel ook door aussie..en toen kwma ik per toeval bij die van jullie terecht...echt geweldige verhalen en mooie foto's!! k ga jullie zeker volgen op deze site! veel plezier daar nog!!
    kuss lotte

• 05 Januari 2009 - 23:53

Sandor:

Peter en Marjon, ik wens jullie nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. groetjes en tot snel.

• 09 Januari 2009 - 10:36

Danny Kpnnnnn!!!:

Leuk!

• 09 Januari 2009 - 10:38

Danny2 Kpnnnn!:

Hey Meastro!

Ziet er geweldig uit! Ben niet jaloers want ik houd niet vd zon strand, natuur en al die BULLSHIT!
    Maar geniet nog lekker met z'n TWEE! koezkoez oja je schoenen lopen lekkahhhr

• 09 Januari 2009 - 10:40

Danny:

Mis je :-(

• 09 Januari 2009 - 10:43

STEVEN:

Nou zoals je door hebt is ut behoorlijk drruk in de shop...:-)

Vette foto's man!

• 09 Januari 2009 - 10:45

Steven:

Dikke Tongzoen

• 09 Januari 2009 - 10:47

ONS:

Er komen dagelijks klanten van jouw binnen die hun spullen komen terugbrengen ZONDER BON! En ze geven aan dat jij hebt gezegd dat ze alles een half jaartje uit mochten proberen. WAAROM!? Maar fijne vakantie nog

• 10 Januari 2009 - 15:26

Nik:

Klinkt allemaal weer typisch peter haha
    Leuk dat je het zo naar je zin heb en nog veel plezier met je tour door Australie en Nieuw-Zeeland

• 13 Januari 2009 - 07:52

Anita:

Wij willen fotos,wij willen fotos,wij willen fotos!!!!!!!Ook de groetjes van opa en Oma

• 14 Januari 2009 - 14:28

Steven & Anouk:

Hi Peter en Marjon natuurlijk!

Het is stil zonder je man. Ik mis je! Maar ik wil je nog een leuke tijd wensen. De foto's zijn leuk. Have fun en geniet er maar van.

xxx